На допомогу молодому педагогу

ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА 
МЕТА:
·        допомогти молодому педагогові в  професійному становленні, розв’язанні конкретних проблем методики викладання;
·        забезпечити соціально-психологічні умови для зміцнення й збереження сприятливих тенденцій у самовдосконаленні та самореалізації особистості молодого педагога в період професійної адаптації;
·        сприяти ознайомленню  із сучасними методами і
                    технологіями навчання, ППД, виробленню власного
                     педагогічного стилю роботи.

№ з\п
Зміст заняття
Дата
Відпові
дальний
Відмітка про виконання
І заняття
1
Ознайомлення з метою та за­вданнями школи молодого педагога.





ВЕРЕСЕНЬ
методист

2
Планування роботи педагога. Навчальні програми з предме­та. Навчальна та плануюча документація.
кер МК

3
Опрацювання інструктивно- методичних рекомендацій що­до вивчення дисци­плін v навчальному році.
методист

4
Обговорювання критеріїв оці­нювання навчальних досяг­нень учнів
наставник

5
Практичне заняття «Складання плану традиційного уроку виробничого навчання»
наставник

ІІ заняття
6
Формулювання навчальної, виховної та розвивальної меті уроку з даної теми. Визначен­ня відповідно до теми уроку і спланованої навчальної меті навчальних завдань уроку





ЖОВТЕНЬ
наставник

7
Складання завдань для олімпіади з предмета
методист

8
Організація робочого місця майстра в/н та учнів. Ознайомлення з методи­кою організації робочих місць досвідченими майстрами (обмін досвідом)
досвідчені майстри в\н

9
Відвідування уроку керівника школи (з попереднім обгрунтуванням його змісту та методики). Са­моаналіз уроку
методист

10
Використання на уроках в/н різнорівневих переліків навчально-виробничих робіт (обмін досвідом)
досвідчені майстри в\н

11
Самоаналіз уроку як засіб підвишення його ефективності.
методист

ІІІ заняття
12
Форми та методи організації навчальної діяльності майстра в групах, на уроках в/н



ЛИСТОПАД
наставник

13
Принципи навчання та виховання. Заохочення та покарання як засіб виховання учнів, призначення та умови їх застосування
методист

14
Практичне заняття «Складання плану виховної роботи в групі»
ЗДВР

ІV заняття
15
Спільна робота майстра в\н, класного керівника в питаннях виховної роботи з учнями.





ГРУДЕНЬ
кер МК кл. кер.

16
Роль майстра в\н у роботі з батьками учнів. Батьківський комітет (з досвіду роботи майстрів).
досвідчені майстри в\н

17
Практичне заняття «Складання та розробка змісту батьківських зборів. Тематика зборів»
кер МК кл. кер.

18
Методика організації само­стійної роботи на уроці. Види самостійних робіт
наставник

VІ  заняття
19
Психологія як предмет. Особливості розвитку психіки підлітків. Самосвідо­мість та вікові особливості підлітків





СІЧЕНЬ
психолог

20
Практичне заняття «Складання характеристики учня»
кер МК кл. кер.

21
Здійснення диференційовано­го підходу до учнів у процесі навчання
методист

22
Інтерактивне навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів.
методист

VІІ  заняття
23
Інтерактивні технології навчання на уроках виробничого навчання




ЛЮТИЙ
Кер. МК спецдис
циплін

24
Використання ІКТ на уроках в/н (з досвіду майстрів в/н)
досвідчені майстри в\н

25
Практичне заняття «Розробка нетрадиційної моделі уроку в/н з використан­ням інтерактивних та інформаційних технологій»
методист

VІІ  заняття
26
Предмет і завдання педагогіки та психології





БЕРЕЗЕНЬ
психолог

27
Позакласна робота майстра в/н, її зв’язок із навчально-виховною роботою
ЗДВР

28
Комплексний підхід до проблем виховання.
Кер МК кл. кер.

29
Практичне заняття «Складання плану проведення зборів групи, позакласного заходу»
ЗДВР

30
Складання системи диферен­ційованих завдань до теми
методист

VІІІ  заняття
31
Про організацію виробничої практики на виробництві (з досвіду роботи)



КВІТЕНЬ
майстри в\н

32
Про перелік та ведення документації при проведенні виробничої практики на підприємствах міста
ЗДНВР

33
Державна підсумкова атеста­ція, форми її проведення
ЗДНВР

ІХ  заняття (семінар-практикум)
34
Чинники, що впливають на створення сприятливого пси­хологічного клімату на уроці



ТРАВЕНЬ
психолог

35
Шляхи підвищення якості умінь,навичок та знань учнів з виробничої підготовки
ЗДНВР

36
Відвідування занять в/н з метою спостереження за індивідуальним підходом до учнів у навчанні
методист

Х  заняття
37
Анкетування слухачів Школи



ЧЕРВЕНЬ
методист

38
«Круглий стіл» за темою «Від мудрого наставника до творчого молодого викладача, майстра в\н»
методист
наставник

39
Звіти молодих педагогів про роль ШМП в їхньому професійному зростанні
молоді педагоги



Комментариев нет:

Отправить комментарий