ПЛАН РОБОТИ
ШКОЛИ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА
МЕТА:
·
допомогти молодому педагогові в професійному
становленні, розв’язанні конкретних проблем методики викладання;
·
забезпечити соціально-психологічні
умови для зміцнення й збереження сприятливих тенденцій у самовдосконаленні та самореалізації
особистості молодого педагога в період професійної адаптації;
·
сприяти ознайомленню із сучасними методами і
технологіями навчання, ППД, виробленню
власного
педагогічного стилю роботи.
№ з\п
|
Зміст заняття
|
Дата
|
Відпові
дальний
|
Відмітка про
виконання
|
|
І заняття
|
|||||
1
|
Ознайомлення з метою та завданнями
школи молодого педагога.
|
ВЕРЕСЕНЬ
|
методист
|
|
|
2
|
Планування роботи педагога.
Навчальні програми з предмета. Навчальна та плануюча документація.
|
кер МК
|
|
||
3
|
Опрацювання інструктивно- методичних рекомендацій щодо вивчення дисциплін v навчальному році.
|
методист
|
|
||
4
|
Обговорювання критеріїв оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
наставник
|
|
||
5
|
Практичне заняття «Складання
плану традиційного уроку виробничого навчання»
|
наставник
|
|
||
ІІ заняття
|
|||||
6
|
Формулювання навчальної, виховної
та розвивальної меті уроку з даної теми. Визначення відповідно до теми уроку
і спланованої навчальної меті навчальних завдань уроку
|
ЖОВТЕНЬ
|
наставник
|
|
|
7
|
Складання завдань для олімпіади з предмета
|
методист
|
|
||
8
|
Організація робочого місця
майстра в/н та учнів. Ознайомлення з методикою організації робочих місць
досвідченими майстрами (обмін досвідом)
|
досвідчені майстри в\н
|
|
||
9
|
Відвідування уроку керівника школи (з попереднім
обгрунтуванням його змісту та методики). Самоаналіз уроку
|
методист
|
|
||
10
|
Використання на уроках в/н
різнорівневих переліків навчально-виробничих робіт (обмін досвідом)
|
досвідчені майстри в\н
|
|
||
11
|
Самоаналіз уроку як засіб
підвишення його ефективності.
|
методист
|
|
||
ІІІ заняття
|
|||||
12
|
Форми та методи
організації навчальної діяльності майстра в групах, на уроках в/н
|
ЛИСТОПАД
|
наставник
|
|
|
13
|
Принципи навчання та
виховання. Заохочення та покарання як засіб виховання учнів, призначення та
умови їх застосування
|
методист
|
|
||
14
|
Практичне заняття
«Складання плану виховної роботи в групі»
|
ЗДВР
|
|
||
ІV заняття
|
|||||
15
|
Спільна робота майстра в\н, класного керівника в питаннях виховної роботи
з учнями.
|
ГРУДЕНЬ
|
кер МК кл. кер.
|
|
|
16
|
Роль майстра в\н у роботі з батьками учнів. Батьківський комітет (з
досвіду роботи майстрів).
|
досвідчені майстри в\н
|
|
||
17
|
Практичне заняття «Складання та розробка
змісту батьківських зборів. Тематика зборів»
|
кер МК кл. кер.
|
|
||
18
|
Методика організації самостійної роботи на уроці.
Види самостійних робіт
|
наставник
|
|
||
VІ заняття
|
|||||
19
|
Психологія як предмет.
Особливості розвитку психіки підлітків. Самосвідомість та вікові особливості
підлітків
|
СІЧЕНЬ
|
психолог
|
|
|
20
|
Практичне заняття
«Складання характеристики учня»
|
кер МК кл. кер.
|
|
||
21
|
Здійснення диференційованого підходу до учнів у
процесі навчання
|
методист
|
|
||
22
|
Інтерактивне навчання як засіб активізації
пізнавальної діяльності учнів.
|
методист
|
|
||
VІІ заняття
|
|||||
23
|
Інтерактивні технології
навчання на уроках виробничого навчання
|
ЛЮТИЙ
|
Кер. МК спецдис
циплін
|
|
|
24
|
Використання ІКТ на уроках
в/н (з досвіду майстрів в/н)
|
досвідчені майстри в\н
|
|
||
25
|
Практичне заняття
«Розробка нетрадиційної моделі уроку в/н з використанням інтерактивних та
інформаційних технологій»
|
методист
|
|
||
VІІ заняття
|
|||||
26
|
Предмет і завдання педагогіки та психології
|
БЕРЕЗЕНЬ
|
психолог
|
|
|
27
|
Позакласна робота майстра в/н, її зв’язок із навчально-виховною роботою
|
ЗДВР
|
|
||
28
|
Комплексний підхід до проблем виховання.
|
Кер МК кл. кер.
|
|
||
29
|
Практичне заняття
«Складання плану проведення зборів групи, позакласного заходу»
|
ЗДВР
|
|
||
30
|
Складання системи диференційованих завдань до теми
|
методист
|
|
||
VІІІ заняття
|
|||||
31
|
Про організацію виробничої практики на виробництві (з досвіду роботи)
|
КВІТЕНЬ
|
майстри в\н
|
|
|
32
|
Про перелік та ведення
документації при проведенні виробничої практики на підприємствах міста
|
ЗДНВР
|
|
||
33
|
Державна підсумкова атестація, форми її проведення
|
ЗДНВР
|
|
||
ІХ заняття (семінар-практикум)
|
|||||
34
|
Чинники, що впливають на створення сприятливого психологічного
клімату на уроці
|
ТРАВЕНЬ
|
психолог
|
|
|
35
|
Шляхи підвищення якості
умінь,навичок та знань учнів з виробничої підготовки
|
ЗДНВР
|
|
||
36
|
Відвідування занять в/н з
метою спостереження за індивідуальним підходом до учнів у навчанні
|
методист
|
|
||
Х заняття
|
|||||
37
|
Анкетування
слухачів Школи
|
ЧЕРВЕНЬ
|
методист
|
|
|
38
|
«Круглий стіл» за темою «Від мудрого наставника до творчого молодого
викладача, майстра в\н»
|
методист
наставник
|
|
||
39
|
Звіти молодих педагогів
про роль ШМП в їхньому професійному зростанні
|
молоді педагоги
|
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий